Vrienden #vanhout-campagne uitgeroepen tot beste houtpromotor van 2013 door Houtwereld-lezers

De in 2013 gestarte branchebrede houtpromotiecampagne 'De Vrienden #vanhout' is niet bepaald onopgemerkt gebleven en won glansrijk in de categorie Beste Houtpromotor 2013. Het succesvolle, op zowel consumenten als professionals gerichte initiatief - van de NBvT, VVNH, bedrijven en overige organisaties uit de hele houtketen - kenmerkt zich door een overtuigende tv-reclame, een grootse inzet van social media en een groeiend actief draagvlak vanuit het bedrijfsleven.

De stemmers strooiden rijkelijk met complimenten. De campagne wordt betiteld als mooi, aansprekend, positief, no-nonsense, duidelijk, direct, betrokken, inspirerend, creatief, toegankelijk, informatief, innovatief, leuk, bewustmakend, vernieuwend, sympathiek, uitstekend, schitterend, super en top.

"Een duidelijke campagne met liefde voor hout", zo schreef iemand. Een ander: "Hoogstaand en prikkelend tegelijk. Op een mooie manier word je tot nadenken gestemd over duurzaam houtgebruik. Echt goed". Anderen motiveerden hun stem met citaten als "Uniek breedgedragen initiatief dat hout positioneert waar het hoort", "Voor de gehele houthandel van onschatbare waarde", "Mooie promotie voor een nog mooier product" en "Eindelijk iets goeds voor iedereen die met hout te maken heeft".

Lees het volledige persbericht