Vrienden #vanhout-campagne in de startblokken!

Nog ruim een week en dan start de sectorbrede publiekscampagne van de Vrienden #vanhout met de uitzending van een TV-commercial. De campagneslogan ‘echt #vanhout is toch het mooist’ zal veertien dagen lang televisiekijkend Nederland op verschillende momenten van de dag bereiken. Naast massamedia wordt ook actief op online en offline ingezet om ervoor te zorgen dat Nederland net zoveel van HOUT gaan houden als de Vrienden #vanhout.

De TV-commercial is van maandag 16 tot en met zondag 29 september a.s. te zien op Nederland 1, 2 en 3, National Geographic, Fox Sports, National Geographic Wild, Fox Live, 24Kitchen, Fox en Ster Extra app. Vanaf week 37 is de website www.devriendenvanhout.nl online. De social media-activiteiten zijn al opgestart. U kunt de Vrienden #vanhout volgen via Twitter (@vriendenvanhout) of Pinterest (vriendenvanhout).

De Vrienden #vanhout is een initiatief van samenwerkende bedrijven in de houtsector, waaronder de NBvT met haar leden. De vrienden willen de consument opnieuw kennis laten maken met de veelzijdige, sterke, mooie en duurzame grondstof HOUT.  Daarnaast is het doel van de campagne dat de consument waardering krijgt voor de houten producten om zich heen, de voordelen van hout ziet en daadwerkelijk de keuze maakt voor houten producten.

De uitzendingen van de TV-commercial worden herhaald in de week van maandag 7 tot en met zondag 13 oktober. De campagne loopt niet alleen in 2013, maar zowel in 2014 en 2015 wordt een vervolg gegeven aan de Vrienden #vanhout-campagne.

 

Mocht u vragen hebben over de campagne of ook Vriend #van hout willen worden, neemt u dan contact op met Bert Kattenbroek (b.kattenbroek@nbvt.nl).