Aftrap Hout dat werkt!-campagne 7 september a.s.

Via verschillende kanalen is de afgelopen tijd informatie verspreid over de op handen zijnde campagne Hout dat werkt!
De campagne wordt ingezet om het imago van de timmerindustrie een boost te geven en zo vakmensen voor onze industrie en studenten voor de verschillende vakopleidingen aan te trekken. 

Nog enkele dagen en de campagne gaat van start!

Hoe, wat en wanneer?
De campagne vindt, om alle doelgroepen optimaal te bereiken, zowel online, offline, maar ook via massamedia (TV en radio) plaats. De officiële start van de campagne is maandag 7 september a.s.

Massamedia
Vanaf maandag 7 september a.s. worden twee weken lang een, speciaal voor de campagne gemaakte, TV-commercial en een Radio-spot uitgezonden.
De TV-commercial is te zien op de zenders Comedy Central, Comedy Central Family, Discovery Channel, Fox, MTV, TeenNick en TLC.
De Radio-spot is te beluisteren op Radio 538 en Slam FM.
Een indicatie van de uitzendtijden kunt u via de volgende linkjes inzien, uitzendschema TV en Radio.

TV-commercial bekijken

Social Media
Om de doelgroepen te bereiken wordt ook social media, namelijk Facebook (ik ga het helemaal maken en hout dat werkt), Twitter (@houtdatwerkt) en Instagram (@ikgahethelemaalmaken), ingezet.

Diverse online kanalen (prerolls, midroll en postroll)
De jeugd bevindt zich tegenwoordig op heel veel online kanalen. Veelal kanalen waar ze korte filmpjes kunnen zien en delen. Ook op die kanalen zet de campagne in met prefolls, midrolls en postrolls. Voor uw informatie, dit zijn korte 'reclame'-filmpjes, voorafgaand, halverwege of na afloop van een filmpje wat ze willen bekijken. Een paar voorbeelden van deze kanalen: Enzoknol, dumpert.nl, RTL XL, voetbalprimeur.nl etc.

Meer info over de campagne